fredag 29 juni 2012

mitt liv är fint just nu

Tills klockan var tre satt vi ute på verandan, skrattade, drack öl och vin, njöt av den ljusa natten frysande i tunga kläder, såg på hur stora lastbilar åkte på vägen mellan åkrar i ensamheten, lyssnade på Who wants to live forever och Wherever you will go. Och idag sov vi alla hela eftermiddagen.

Jag vill leva detta livet för evigt men jag vill tillbaks till Stockholm med. Ibland vill jag för mycket. Borde bara njuta av livet som jag har. Av Gmail-chattdiskussioner med J, av vattenfallets ljud i natten, av allt skratt jag har skrattat med kompisar här. Av det att jag har en plats att åka till i höst, att den platsen är Stockholm.

Ha det så bra alla, kom ihåg att njuta av livet (speciellt stanna upp allt för länge på natten och sova hela eftermiddagen nästa dan)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar