söndag 29 april 2012

someone has done the laundry today


Om man har en pytteliden garderob med bara en hylla, en stång och ett golv kan det bli väldigt svårt att hitta plats för alla kläder, speciellt strumpor, trosor och andra småkläder som ändå brukar ta ganska mycket plats. Min lösning är hårda "plastväskor" eller vad de nu heter. De tar nästan inget utrymme, ändrar form vid behov bättre än plastkorgar, och de rymmer mycket lättare bredvid varandra än korgar. Åtminstone jag tycker att det är frusterande att alltid flytta en korg för att få något från korgen under den andra.


Plus de här väskor är billiga och praktiska även annars, t.ex. jag använder en för att ta smutsiga kläder till tvättstugan. Och om man skulle inte ha en jacka som hänger från en krok på insidan av garderobsdörren så vore det möjligt att ha en sådan här väskan i den platsen. Förutom ser de ofta finare och roligare ut än plastkorgar, tycker jag åtminstone!


Mina väskor har jag köpt från Åhlens, Lagerhaus och Stockhome. Rekommenderar varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar