söndag 15 januari 2012

a good day { for a chance }

Hoppas alla andra har också haft en fin dag! :)

Jag var hemma klockan tre i natt, gick å sova typ fyra-tiden och vaknade upp efter nio. Jag kände inte att vara hemma trots att jag borde ha pluggat hela dagen, så jag åkte till Ropsten och sökte jeans på Myrorna. Hittade många fina men får småa, som vanligt. På väg hem köpte jag kanel- och vaniljbullar, pluggade hela tiden i tunnelbanan, hoppade av från tunnelbanan en station före min "hemstation", köpte en stor kaffe på Pressbyrån och gick hem. Vädret var just bra för gående, inte för kalt eller blåsigt men ändå vinter-ish nog. Hemma pluggade jag, åt riktigt mat före bullar och jumpade lite och tittade på O.C. samtidigt.

Väldigt roligt! Har annars märkt att tunnelbanan är den bästa plats för mig att plugga! På riktigt, förstår inte hur jag kan konsentrera mig så väl där men det bara går så. Dumt att här finns inte sån cirkulär t-banalinje som i Berlin. Vore fint att sitta i t-banan, åka runt runt runt stan och plugga bara hela dagen!

np. { lite nostalgi: } Green Day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar